speakeri investor's day
Echipa Mr. Finance se străduie să vă ajute să luați decizii financiare mai inteligente. Deși aderăm la o politică strictă de integritate editorială, această postare poate conține referințe la produse de la partenerii noștri. Iată o explicație pentru modul în care ne facem bani.
Pandemia de coronavirus nu doar ca ne-a afectat si continua sa ne afecteze viata, dar ea a avut impact si asupra comportamentului de cumparare. Achizitiile noastre au fost reduse din cauza masurilor de izolare, a venitului instabil sau a pierderii locului de munca.
Ferratum Romania a participat la cea de-a 12-a editie a Barometrului de Vara Ferratum, un sondaj care a urmarit sa determine in ce masura au fost afectate obiceiurile de consum a aproape 15.000 de consumatori din 11 tari.
Ferratum a publicat rezultatele acestui sondaj international, iar datele ne releva informatii valoroase cu privire la aceasta perioada de izolare, cum au cheltuit consumatorii banii, cum si-au gestionat finantele si care sunt planurile de viitor.
Aceste informatii sunt relevante pentru tine ca sa stii unde te pozitionezi si sa ramai ancorat in realitatea economica a vremurilor pe care le traim. Daca ti-ai pierdut locul de munca sau veniturile tale au fost afectate, poate fi de ajutor sa intelegi ce abordari au avut alti consumatori si cum au incercat sa isi gestioneze situatia financiara.
Daca detii un business, ori vrei sa iti deschizi unul, merita sa stii cum iti poti conduce afacerea, in functie de tendintele din piata si comportamentul de consum.
Pandemia a modelat intr-un timp foarte scurt comportamentele de consum si a stimulat comerciantii sa gaseasca metode alternative prin care sa isi desfasoare activitatea. Marii retaileri s-au vazut nevoiti sa se adapteze rapid si sa puna la dispozitia clientilor instrumente online (aplicatii de livrare, metode de plata).
Cu toate acestea, potrivit studiului Ferratum, 68% dintre respondenti inca prefera cumparaturile traditionale, in detrimentul celor online.
Am vazut ca obiceiurile de consum sunt mai mult orientate catre achizitia bunurilor necesare pentru gospodarie si finantarea activitatilor prioritare pentru familie.
Nu este deloc surprinzator faptul ca planurile de vacanta ale oamenilor au fost anulate sau amanate (25% dintre respondenti), fie din cauza masurilor dispuse de guverne, fie pentru o mai mare siguranta a economiilor sau chiar a sanatatii familiei, intr-o perioada destul de impredictibila.
Alocatie copii 2024 este o sumă de bani pe care o primesc părinții lunar în funcție de vârsta copilului. Deși aceasta a crescut considerabil în ultimii ani, încă rămâne a fi insuficientă pentru acoperirea nevoilor curente a unui copil. Cu toate acestea, cu o gestionare eficientă a acestor bani, părinții ar putea ajuta semnificativ copiii […]
În 2022, veniturile medii într-o gospodărie din România au fost de 6,464 de lei, în creștere cu 13.8% față de anul 2021. Care categorii au ponderea cea mai mare în cheltuielile lunare ale românilor? Câți bani alocă o familie din România pentru investiții și care ar putea fi consecințele pe termen mediu și lung dacă […]
Rambursarea anticipată - Introducere Creditul ipotecar este un tip de împrumut acordat de către o bancă sau o instituție financiară în care proprietatea imobiliară achiziționată servește drept garanție pentru credit. Odată ce creditul ipotecar este acordat, proprietatea imobiliară a solicitantului este ipotecată, ceea ce înseamnă că banca sau instituția financiară are dreptul de a prelua […]
Vă informăm că acest site culege date cu caracter personal și utilizează cookies. Pentru informarea completă, vă recomandăm să citiți Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal Politica GDPR Mr. Finance precum și Politica de utilizare a cookies-urilor. Vezi mai mult detalii